Söndagar - alltid lika tråkiga.

Det är knappast bara jag som tycker de?!
Då måste man förbereda sig inför skolan, och lägga sin hyffsat tidigt så man vaknar nästa dag; vilket är grymt lätt svårt för mig.
I alla fall, vi vann matchen med fyra poäng. Rätt jämt! :D
De laget vi mötte hade bara 3 spelare (seriöst, blir sjukt trött på de laget - de har alltid för lite spelare)
Så de fick ta in två andra tjejer, som är jättejättebra, och typ två från vårt lag.
Så vi blev av med två då, men w/e.
Så nu ska jag fräsha till mig lite, fixa mitt rum, osv :) Ska få mamma och pappas gamla garderob (har redan en sån, men de är för trångt så jag bad de köpa ny så jag får deras g:a)
Men jag håller också på med headern, snart är den klar. Kommer bara ta lite tid och fixa den, hihi. ;)
Det var de jag tänkte säga, men puss! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0