Polisen - du är arresterad.

Haha.
Jag var hos polisen idag, med Amber.
Vi hittade ett kreditkort - och lämnade självklart in de.
Jag sa till Amber: "Men vi gör de senare." Hon ba: "Nej, de här är kul!!"
Jag bara HAHA. Sen missade vi bussen p.g.a. avde, två gånger. Toppen! :thumbup:
Till slut kom vi hem.
Men vi slutade kl. 12.00 idag, de var skit till lunch så vi åt pannkakor idag hemma hos Amber!
Alltslår ju de! :D
Det var de jag tänkte säga, de kommer väl ett videoinlägg frammåt kvällen! ;)
Men vi har fått en ny design, hihi. Av daniellaevelina.blogg.se!
Gå in på den bloggen, as mys ju!
Kramisar. :love:
Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg du har och så gott med pannkakor!

2012-02-23 @ 14:27:03
URL: http://goteborgfamiljen.blogg.se/
Postat av: Filippa

Tack så hemskt mycket! ♥

Ja, det är alltid de bästa, de man kan ta när man kommer hem från skolan för maten smakar kräk!

2012-02-23 @ 17:42:15
URL: http://tohfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0