Måndag~of me.

japp måndag en vanlig tråkig måndag....vad gör man?
kom hem ungefär vid 12;20? sedan satte jag mig och läste twilight världens bästa bok enligt mig :) finns ingen bättre jag är i alla fall på sista boken snart klar med den dock.
jag, har också suttit lite vid datan ätit en macka och en milk chake<3
nu är jag här gör en spotify lista tills festerna på fredag och lördag....blandade låter kan man ju säga :)
ah, snart kommer familjen hem tror jag....saknar lillebror Gustav lägger upp några bilder på honom tror jag :D
Ah, ska göra ett inlägg i kväll tror jag :D om inte syskonen tar datan :(
Ah, men min style i dag är linne med new york tryck (bik bok) jeans (gina) ring (gina) armband (mint) kofta (H&M).
Kram kram //Ellen :P
Me on the photo
Härliga måndagager eller?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0